P045
Hiába a sikeres ügyfélszerzés, a hatékony értékesítés, ha vevő nem tud számára hasznos termékkel vagy szolgáltatással távozni, mert a cégünk nem képes a rendelkezésére állni, adott időpontban, elvárható minőségben…
 
Az aktuális podcastban Szilágyi László Eszik Zoltán kérdéseire arra keresi a választ, mit kell tenni annak érdekében, hogy ezt a kudarcos szituációt el tudjuk kerülni.
 
Sajnos a tapasztalatok alapján a vállalkozások jelentős részében elmarad a hibás/hiányos teljesítés okainak a feltárása, ennélfogva nem is tanulnak belőle és persze így változás sem nagyon várható… Pedig négy – ugyan soha véget nem érő – lépésből álló folyamat következetes végigvitele segíthet abban, erre a mi vállalkozásunkban biztosan ne kerüljön sor! 🙂
 
Hogy mi ez a négy nélkülözhetetlen elem?
Fektess be fél órát, s birtokodba kerül a megoldás.🎯
  

Győződj meg magad megoldásaink hatékonyságáról!

Gyere el a következő rendezvényünkre! 

📈Ott tart a vállalkozásod, ahol szeretnéd? Gyere el az ingyenes  Vállalkozásfejlesztés 6 LÉPÉS-ben webináriumra és feltárulnak előtted a fejlődéshez vezető útvonalak! Kattints a linkre és regisztrálj még ma! 

🎯 Ha pedig igazán profi módon szeretnéd megtervezni az idei évet, gyere el a következő Cégépítő Napra! 🎁Különleges kedvezményként, mint a podcast hallgatója most 25%-os kedvezménnyel regisztrálhatsz a Cégépítő Napra, csak használd a regisztrációnál a CN2022 kuponkódot!

 

🔔 Ha tetszett az adás, iratkozz fel a csatornánkra!

BLOG
Podcast