20 Marketing Hiba No.4

 No. 4. Marketing számok ismeretének hiánya

 A leggyakoribb marketing hiba, hogy nem ismerjük a marketing számokat.

🔹 Hány potenciális ügyfél jött ma?

🔹 Honnan érkeztek?

🔹 Hányan láttak meg a közösségi médiában?

🔹 Hányan találták meg a weboldalad?

🔹 Kik érkeztek ajánlások alapján?

🔹 Kapsz tőlük referenciákat?

🔹 Hány referenciát kaptál?

Egyszerűen meg kell kérdezni: „Hogyan találtak rád?”  Ha ezt a kérdést nem teszed fel, a marketing adataid hiányosak maradnak, és nem tudsz megalapozott döntéseket hozni és eredményesen tervezni.

 

Egy gyakorlati ötlet egy ajánlat tesztelésére és mérésére

 

Készíts el többféle értékesítési levelet ugyanahhoz az ajánlathoz, majd a különböző típusú leveleket küld ki a levelezési címlistád egy-egy kiválasztott kis részére. Elemezve az eredményeket, a válaszadási arányból le lehet mérni, hogy melyik levél működött a leghatékonyabban így a címlista fennmaradó (nagyobbik) részére már a „győztes” megoldást tudod elküldeni.

 

Teszteld és mérd a marketinged!

 

A folyamatok megértéséhez mindenképpen teszteld és mérd a marketinged, elemezd mit és hogyan csinálnak az ügyfeleid! Tégy próbára például 10 különböző hirdetést, melyik működik a legjobban? 10 különböző cím, 10 különböző e-mail, 10 különböző gomb a weboldaladon… Ezekhez időre, energiára és erőfeszítésre van szükséged, azonban ha tesztelsz és értékelsz, annak meg lesz az eredménye.

Következik a 20 legfontosabb marketing hiba közül a No.5. – Csak egy stratégiára építeni 

Ha érdekesnek találtad a 20 marketing hibával kapcsolatos bejegyzést,

keress további olvasnivalókat a BLOG-ok között vagy

hallgass minket PODCAST csatornánkon!

 

BLOG
VMP1
Podcast