P044 Teljesítés, szolgáltatás

Az ügyfelek szeretnek panaszkodni, sokkal inkább, mint dicsérni!  Eszik Zoltán és Szilágyi László növekedés-specialisták lépésről lépésre sorra veszik a cégek létezésének értelmet adó alaptevékenység, a teljesítés, szolgáltatás buktatóit, kockázatait.

Amikor a vevőid (hívhatjuk őket ügyfélnek, kliensnek, partnernek…) és közted bármilyen interakcióra kerül sor, akkor ez a Te oldaladról minden esetben a másik fél felől érkező igény kiszolgálását, elvárásának a teljesítését jelenti.

Épp ebben ragadható meg az a – vállalkozásokat a minőségük, fejlettségük szempontjából leginkább „leleplező” – működési mód, amit az „értékteremtési lánc” kifejezéssel ragadhatunk meg leginkább.

Az a cél, hogy ügyfeleid ne a rossz hírek hordozói, hanem sokkal inkább rajongó híveid legyenek! Ezért gondoskodnod kell róla, hogy a valódi „emberarcú” ügyfélszolgálattól a portásig, csapatod minden tagja tisztában legyen az ebben a folyamatban rá háruló szerepkörrel és folyamatosan kész legyen a tanulásra. Ami ebben az esetben azt jelenti, hogy mindent megtesz „a banánhéjak” számának csökkentése érdekében…

Néhány – megfontolásra és bevezetésre érdemes – ötlet termékértékesítéssel foglalkozó cégek számára:

✅ Legyen papírmentes rendszered

✅ Szisztematikus pontossággal, mindig azonos színvonalon teljesítsd szolgáltatásodat

✅ Változtasd a terméked csomagolását a biztonságos szállítás érdekében

✅ Szervezd át készleteidet a legnagyobb árbevétel eléréséhez

✅ Egyszerűsítsd, gyorsítsd a megrendelő és csomagoló rendszeredet

✅ Tervezd a készletmozgást

✅ Készíts készletrendelő –fogadó és -elosztó rendszert

✅ Szervezd ki a logisztikai és raktározási feladatokat

✅ Szervezd ki az összes termék kiszállításának feladatát

✅ Tarts gyakori leltározást

✅ Számold ki pontosan mennyibe kerül a termék vevőhöz szállítása

✅ Vizsgáld a kiszállítás minőségét és professzionalizmusát

✅ Kövesd végig a kiszállítás folyamatát és mérd a szükséges időt és a minőséget

✅ Vezess be vizsgálati rendszereket a járművek, szállítók és futárok munkájának nyilvántartására

✅ Mérd és tartsd számon megrendeléseid és készleteid szintjét

✅ Használj rendeléskövetési rendszereket

✅ Oszd el a megrendelések teljesítését dolgozóid között, minimalizáld a sorban állást

✅ Növeld a biztonságot

✅ Ellenőrizd szolgáltatás minőségét vagy a csomagok tartalmát mielőtt kiszállíttatod

✅ Időzítsd jól készleteid feltöltésének menetét, hogy ne fogyj ki semmiből, de ne is rendelj túl sokat

Az ActionCOACH a világ több mint 80 országában támogatja a vállalkozásokat, hogy nagyobb sikereket érjenek el.

Hazánkban folyamatosan frissülő, a hazai vállalkozások helyzetéhez és igényeihez igazodó tartalmakat találhattok a rendezvényeinken. Nem csak beszélünk a vállalkozásfejlesztésről, hanem minden segítséget megadunk ezen a téren vállalkozó ügyfeleinek, jövendőbeli partnereinek.

Győződj meg magad megoldásaink hatékonyságáról!

Gyere el a következő rendezvényünkre! 

📈Ott tart a vállalkozásod, ahol szeretnéd? Gyere el az ingyenes  Vállalkozásfejlesztés 6 LÉPÉS-ben webináriumra és feltárulnak előtted a fejlődéshez vezető útvonalak!

🎯 Ha pedig igazán profi módon szeretnéd megtervezni az idei évet, gyere el a következő Cégépítő Napra! 🎁Különleges kedvezményként, mint a podcast hallgatója most 25%-os kedvezménnyel regisztrálhatsz a Cégépítő Napra, csak használd a regisztrációnál a CN2022 kuponkódot!

 

🔔 Ha tetszett az adás, iratkozz fel a csatornánkra!

BLOG
Podcast