Az ügyfelek szeretnek panaszkodni, sokkal inkább, mint dicsérni! Eszik Zoltán és Szilágyi László növekedés-specialisták lépésről lépésre sorra veszik a cégek létezésének értelmet adó alaptevékenység, a teljesítés, szolgáltatás buktatóit, kockázatait.
Amikor a vevőid (hívhatjuk őket ügyfélnek, kliensnek, partnernek…) és közted bármilyen interakcióra kerül sor, akkor ez a Te oldaladról minden esetben a másik fél felől érkező igény kiszolgálását, elvárásának a teljesítését jelenti.
Épp ebben ragadható meg az a – vállalkozásokat a minőségük, fejlettségük szempontjából leginkább „leleplező” – működési mód, amit az „értékteremtési lánc” kifejezéssel ragadhatunk meg leginkább.
Az a cél, hogy ügyfeleid ne a rossz hírek hordozói, hanem sokkal inkább rajongó híveid legyenek! Ezért gondoskodnod kell róla, hogy a valódi „emberarcú” ügyfélszolgálattól a portásig, csapatod minden tagja tisztában legyen az ebben a folyamatban rá háruló szerepkörrel és folyamatosan kész legyen a tanulásra. Ami ebben az esetben azt jelenti, hogy mindent megtesz „a banánhéjak” számának csökkentése érdekében…
Néhány – megfontolásra és bevezetésre érdemes – ötlet termékértékesítéssel foglalkozó cégek számára:
✅ Legyen papírmentes rendszered
✅ Szisztematikus pontossággal, mindig azonos színvonalon teljesítsd szolgáltatásodat
✅ Változtasd a terméked csomagolását a biztonságos szállítás érdekében
✅ Szervezd át készleteidet a legnagyobb árbevétel eléréséhez
✅ Egyszerűsítsd, gyorsítsd a megrendelő és csomagoló rendszeredet
✅ Tervezd a készletmozgást
✅ Készíts készletrendelő –fogadó és -elosztó rendszert
✅ Szervezd ki a logisztikai és raktározási feladatokat
✅ Szervezd ki az összes termék kiszállításának feladatát
✅ Tarts gyakori leltározást
✅ Számold ki pontosan mennyibe kerül a termék vevőhöz szállítása
✅ Vizsgáld a kiszállítás minőségét és professzionalizmusát
✅ Kövesd végig a kiszállítás folyamatát és mérd a szükséges időt és a minőséget
✅ Vezess be vizsgálati rendszereket a járművek, szállítók és futárok munkájának nyilvántartására
✅ Mérd és tartsd számon megrendeléseid és készleteid szintjét
✅ Használj rendeléskövetési rendszereket
✅ Oszd el a megrendelések teljesítését dolgozóid között, minimalizáld a sorban állást
✅ Növeld a biztonságot
✅ Ellenőrizd szolgáltatás minőségét vagy a csomagok tartalmát mielőtt kiszállíttatod
✅ Időzítsd jól készleteid feltöltésének menetét, hogy ne fogyj ki semmiből, de ne is rendelj túl sokat
Az ActionCOACH a világ több mint 80 országában támogatja a vállalkozásokat, hogy nagyobb sikereket érjenek el.
Hazánkban folyamatosan frissülő, a hazai vállalkozások helyzetéhez és igényeihez igazodó tartalmakat találhattok a rendezvényeinken. Nem csak beszélünk a vállalkozásfejlesztésről, hanem minden segítséget megadunk ezen a téren vállalkozó ügyfeleinek, jövendőbeli partnereinek.
Győződj meg magad megoldásaink hatékonyságáról!
Gyere el a következő rendezvényünkre!
📈Ott tart a vállalkozásod, ahol szeretnéd? Gyere el az ingyenes Vállalkozásfejlesztés 6 LÉPÉS-ben webináriumra és feltárulnak előtted a fejlődéshez vezető útvonalak!
🎯 Ha pedig igazán profi módon szeretnéd megtervezni az idei évet, gyere el a következő Cégépítő Napra! 🎁Különleges kedvezményként, mint a podcast hallgatója most 25%-os kedvezménnyel regisztrálhatsz a Cégépítő Napra, csak használd a regisztrációnál a CN2022 kuponkódot!
🔔 Ha tetszett az adás, iratkozz fel a csatornánkra!